//Make Love Like Rainbow

Bonjour!
Annyeong !


Annyeong Rainbow(s) . Welcome to my Wonderland . I'm Farah Dini , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Khamsahamnida .



Tagboard
Leave Your Footprints Here !



YOUR CBOX CODE HERE !
Music
Sing - A - Song !



Credits
Big Claps


Template by Farah Dini
Basecodes by Nurul AtiQah
Edited by YOUR NAME
Header by Ira
Others:

-------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2011-2012 --------------------------------
Happy new Year and good bye :D
ASSALAMUALAIKUM.




     Harini semua tahu bahawasanya hari terakhir bagi 2012. Rasa sayang nak tinggalkan tahun yang cukup banyak pahit manis kenangan yang aku lalui. Payahnya Ya Allah. Tapi, aku sebagai manusia hanya mampu berkata begitu tapi tak mampu berbuat apa-apa. Masa memang cepat berlalu sampai kitasendiri terasa ianya berlalu dengan pantas macam kilat.

     Ohya, Kenangan dengan anda semua yang masuk dalam hidup aku akan ku rindui selamanya (cewah ayatt) Harini last untuk tahun 2012. Masuk je pukul 12 malam nanti, bertukarlah tahun ianya. Tapi kalau ikut bulan islam ,dah lama masuk tahun baru kan. hehe :D Apa yang korang rasa ? Haha. Untuk aku, sedih tak banyak cuma tak sabar-sabar tu melebih sikit. Sebab 2012 ni banyak yang menyakitkan dari yang menggembirakan. Bukan dari sudut buah hati tapi dari setiap sudut.

     Tapi tipulah kalau aku cakap aku tak sedih. Sedih tu ada jugak sebab nanti dah nak PMR. Tak dapat nak online tiap masa and tak dapat nak hang memana. Duduk menghadap buku, pergi tuisyen and semuanya berkaitan pelajaran. But, sokay one year only. Tak salah kalau kita berkorban sikit untuk masa depan. Anada yang batch 98' tuu GOOD LUCK PMR. Hope kita dapat naikkan peratus untuk tahun 2013. Tahun 2012 dah mendadak turun. Untuk batch yang terakhir ambik pmr tak salah membagakan Najib kan ? Dan semua rakyat Malaysia :)

     Ini kira hari terakhir aku onlinee.. Eh, tak payah sedih acah-acah macam aku nak meninggal. bukan bukan. Aku cuma takkan online sehinggalah tamat PMR nanti. Tujeh. Bukan main lagi feeling kau baca en. hehe :D Doakan semoga aku dapat 8A's tegak k (bak kata Nabil). Aku akan sentiasa merindui blog kesayang aku yang cantik, bucuk bucuk. Eh, tak lupa jugak kepada yang selalu stalk and baca blog aku ni even post aku macam hampeh. Eeeee , teruk sangat en tatabahasa aku ? Memang kalau cikgu BM aku yang baca memang boleh buat cermin mata dia pecah seribu satu. Fuyoooohh >.< Awesome gituh babe :*

    Untuk menyambungi tahun seterusnya. Aku ingin menyusun sepuluh jari dan memohon maaf kepada semua yang rasa aku pernah sakitkan hati or kau terkecil hati dengan aku harap dimaafkan. Kita manusia biasa yang tak pernah lari dari kesilapan. Aku lagilah, sesiapa ada yang terasa dengan post yang aku buat sama jugaklah ku pinta kemaafan darimu wahai sang ehem ehem :) HAPPY NEW YEARS and ASSALAMUALAIKUM saya ingin undur diri ~