//Make Love Like Rainbow

Bonjour!
Annyeong !


Annyeong Rainbow(s) . Welcome to my Wonderland . I'm Farah Dini , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Khamsahamnida .



Tagboard
Leave Your Footprints Here !



YOUR CBOX CODE HERE !
Music
Sing - A - Song !



Credits
Big Claps


Template by Farah Dini
Basecodes by Nurul AtiQah
Edited by YOUR NAME
Header by Ira
Others:

-------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2011-2012 --------------------------------
Perkahwinan Abang Johan + Kak Zulaikha
ASSALAMUALAIKUM.

     Pukul 6.30 dah mula dikejutkan oleh umie Jue yang tersayang suruh bangun siap-siap. Urghhhh -.- mata punyalah melekat macam kene gam uhu punya takboleh bukak tapi sebab dah memang berhajat nak pergi tengok sepupu nikah en.. gagahkan jugaklah dengan muka kelat macam haih... plus bibir muncung depan buat boleh gantung baldi. ohh ~ betapa hodohnya muka anak dara ni  bila dipaksa bangun tidur sebelum kamahuannya tersendiri untuk bangun. Terus pergi gosok baju, tudung and cari setokin pesuma. lepastu gegilir mandi. Masuk bilik air termenung 10 minit habis mandi setengah jam . haha. Yang umie Jue pikir aku buat apa yang patut bila orang dah meningkat remaja padahal aku dok temenung macam orang hilang laki dalam tuu.

     *actually cerita ni dua hari lepas -22 Dicember 2012

     Selesai mandi, apa lagi mualah kunci pintu bilik buat karaoke sendiri then keluarkan bebarang makeup. Yelahkan, nak pergi tengok orang nikah mesti lelawa, bukan nak pergi jogingg. Dah siap pakai baju, and everybody dalam rumah mula tak duduk diam macam lipas kudung, ayah Zamri pun mula start injen kereta untuk bawa anak dia orang ni ke dentinasi yang mereka inginkan. Bapa yang mithali. puyooohhh >.<
     akhirnya , dalam tak sedar sebab memasing lena dibuai mimpi yang indah, sampai jugak ke masjid Terapung Puchong. Dan yang lain-lain juga sampai juga sewaktu dengannya. Kita orang convoy senanya. Sebab ayah Zamrie tak tahu jalan. Semua dengan muka menahan sakit pinggang sebab lama sangat dalam kereta dengan baju yang aku dah gosok licin dah berkedut seribu macam kene gigit lembu. Nampak tak kerugian masa je aku gosok beria-ia. haih -.-'
     then, Dengan muka buat-buat ceria, disuruh pula bawakkan hantaran yang berat tuu. alahai -.-' punyalah muka kembali kelat tetapi dicover dengan muka yang manis cikebomm cikebommm :P  Dah tunggu berapa minit sampai imam yang nak nikahkan tuh dah sampai, barulah kami semua beransur naik. MASYAALLAHH ~ Aku pikir memasuk je terus duduk, rupanya dah bukak kasut ada tangga tinggi yang kau kene daki. Tak ke parah hidup cenggituh. Haduihh , dengan hantaran yang aku bawak tuu berat sebab  minyak wangi yang mahal punya, adesss --' dengan penuh berhatinya aku daki tangga tu sebab takut terpijak kain. Jatuh kang naya dapat malu plus sakit. Ohh ~ Kalau itu yang terjadi memang time tuu aku angkat kaki blah sebab .
     Nasib averything okay sebab ada orang tolong bawakkan.macam tetahu je aku tak rela sangat. kita memang patut pun pendekkan cerita. Aku memang disuruh menjadi kamerawomen untuk ambik gambar. memang terang-terang aku dapat dengar apa yang imam tu pesan kat Abang johan and kak Ikha. Time tuu rasa nak kahwin pun ada gak. hehe. Gelabah en aku ? Dengan dua kali lafaz je mereka dah sah digelar 'SUAMI DAN ISTERI' . Alhamdulillah aku panjatkan syukur buat mereka berdua. Akhirnya dua hamba Allah terselamat dari maksiat. Aminnn ~


                                          Akad nikah berlangsung dengan 2 kali lafaz je. 

Alahamdulillah ~ Semoga berkekalan sehingga akhir hayat.

     Ya Allah time ni ~ Aku pulak yang berdebar semacam. macam aku pulak yang nak kahwin. haha. emmang normallahkan remaja rasa cenggituh. normal weh normal. lupa nak bagi tahu, Ayah kak Ikha yang nikahkan tuu. Bila dah habis pesuma. Kamu mula melantak jamuan yang disedoakan dekat bawah. Alhamdulillah , mata dan perut sememangnya sudah kenyang. Balik je, terus tidur sampai malam sebab esoknya Bersanding pulak. Part bersanding tu nantilah aku update eh. Aku kumpul gambar yang best-best dulu. Nanti everything solve aku post. K bye.