//Make Love Like Rainbow

Bonjour!
Annyeong !


Annyeong Rainbow(s) . Welcome to my Wonderland . I'm Farah Dini , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Khamsahamnida .



Tagboard
Leave Your Footprints Here !



YOUR CBOX CODE HERE !
Music
Sing - A - Song !



Credits
Big Claps


Template by Farah Dini
Basecodes by Nurul AtiQah
Edited by YOUR NAME
Header by Ira
Others:

-------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2011-2012 --------------------------------
22 Januari 2012- 22 Januari 2013 (one year)
ASSALAMUALAIKUM.

Aku amat merindui statusku 'in relationship' . My god ~ I miss that moment so much. Siapa boleh putarkan masa itu kembali ? Siapa ? Siapa ? Ya Allah. Hanya pencipta sahaja. Aku akur dengan ketentuan yang amat menyakitkan ini. Aku terima dengan redha dan saksama. Aku mengaku, dalam hal ini aku yang bersalah besar dan percayalah ini adalah yang pertama dan terakhir aku permainkan hati seseorang yang sebenarnya aku amat sayang dan kasihi. Aku tak mampu untuk melawan nafsu ku yang selalu membawa aku ke gaung yang akhirnya akan membuat aku mati dek kehausan cinta yang aku bina selama tujuh bulan lima hari.

Harini aku selebrate yang kesetahun aku bersendirian tanpa perhatian dan kasih sayang seorang lelaki yang amat menyayangi aku pada ketika dulu. Aku kehilangan benda yang paling berharga dan jugak takkan pernah aku beli dimana-mana kedai atau  supermarket. Ohh mai god ~ Aku tak mampu Ya Allah. Takpa, aku akan pastikan ini yang terakhir aku berbuat sedemikian. Tidak mengapa hilang cinta, tapi aku tak sanggup hilang cita dan jodoh daripada Illahi. Aku tidak sanggup. Aku hanya manusia kerdil yang menumpang dimuka bumi yang amat luas dan aku seorang manusia yang sangat hina.

CINTA ITU  BUTA. Ya, aku mengaku. Sampaikan aku diperdaya oleh kata-kata hikmat seorang lelaki yang tidak sepenuhnya aku sayang. Aku lupa bahawa ada yang lebih menyayangi aku dan memerlukan aku. Aku buta waktu tu. Aku tak nampak kebenaran. Tapi... Sebelum hubungan aku dengan dia sampai ke penghujung jalan aku sudah pun sedar dari kesilapan tetapi apakan daya aku untuk memaksa seseorang terima kesalahan yang aku buat. Sekiranya aku ditempat dia, ya. Benda yang sama jugak yang akan aku laksanakan.

Tapi aku P.U.A.S. Sebelum ni aku merana dek dahagakan kasih sayang dia, akhirnya kini sudah setahun aku mampu hidup tanpa dia. Dia hanyalah banyangan aku sahaja. Bukan lagi kepunyaan aku seperti dulu. Walau apa pun yang berlaku, akan aku iringinya dengan doa di setiap penghujung solatku. Aku tak pernah lupakan dia. Walau sesaat. Aku masih sayangkan dia. Aku harap dia akan bahagia dengan pilihan hati dia selepas ni. Aku harap dan aku berdoa untuk kebaikan dia. Aku pasti enkau bukan jodoh aku. so, sepuluh jari ku pohon untuk memohon beribu million keampunan darimu wahai 'lelaki'. Aku sayang kau lebih dari masa aku memiliki engkau.

TO HIM : Sayang. Awak selalu ada dalam hati saya. Setiap aliran darah saya penuh dengan perkataan nama awak. I miss you :'( I want you back. But, i'know it is so complicated but .... Hmmmm :/ Please take care of yourself. I always at your back :) Bye.