//Make Love Like Rainbow

Bonjour!
Annyeong !


Annyeong Rainbow(s) . Welcome to my Wonderland . I'm Farah Dini , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Khamsahamnida .



Tagboard
Leave Your Footprints Here !



YOUR CBOX CODE HERE !
Music
Sing - A - Song !



Credits
Big Claps


Template by Farah Dini
Basecodes by Nurul AtiQah
Edited by YOUR NAME
Header by Ira
Others:

-------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2011-2012 --------------------------------
Ikmal Hadi

ASSALAMUALAIKUM.

Pergi sekolah dengan muka separuh hati je yang ikut. Yang lagi sebelah masih dibuai mimipi berlandaskan bantal busuk dan berselimuti selimut yang harmoni sangat keharumannya. AAAAa ! Memang malas gila nak pergi sekolah. IDK why. haih -.-' Tapi... Disebabkan kita nak hadap periksa besar tahun ni terpaksalah jugak. Nak wat cemana en. Pergi jugak walaupun kepayahan seperti bawak kayu balak je. Hambek kau ayat upamaan aku. Kalah kau gitu.

Pergi sekolah bukannya terus masuk kelas, ini kene daki tangga sampai yang ktiga baru sampai kelas aku. Ya Allah kalau sampai akhir tahun nanti pasti aku jadi kurus macam yuna. Mesti kau terkejut tahap dah leh nak pergi mati time tuu.Memang hari first masuk tuu membosankan. Yelah , memalu lagi en. Yang perempuan dok betulkan tudung baru sebab paayah nak ikut bentuk muka almaklum bau kedai ah katakan ~  Yang laki pulak asyik dok belek rambut yang dah nak acah-acah kpop panjangnya. Cikgu Shima masuk terus kene sound. Malu tahap dewa :p

Masuk hari kedua, hambek kau segala tanduk dak-dak kelas aku keluar kan. Ada yang kegedikan dah mula menyerlah, kepoh terserlah eh memacam lagi ah. Ragam manusia mana kau nak lari. Sabar hadap jelah even aku rasa nak baling toilet bowl kat muka memasing. eeeeee mengada-ngada. Yang aku dengan Balqis sebok bergosip hujung tahun punya cerita. Yelah, dia balik sabah mana sempat  cerita. Lagipun aku mana nak rapat sangat dengan dia dulu, now sebab ecah and syafiqah takda dalam kelas. Merasa jugaklah dia kawan dengan aku, lau tak jangan harap :p 

IKMAL HADI. Yawww :) Dulu aku kenal dia pun melalui Rahsya. Ex dia. Aku tak pernah jumpa face to face. Sekali dah jumpa weh dia punya matang memang belum ada agaknya. Dengan aku tak kenal dia plus memalu anjing lagi , dia ajak bergurau. Wth right ? hahahahahahahaaha ~ Menggila dalam kelas. Kalau sehari tak sakat aku boleh mati agaknya dia. Suka beno. Dahlah duduk sebelah aku, lepastu pepandang cam tak puas hati. Lepas berapaa saat kau tengok kita orang berpandangan , mesti lepas tu dinding kelas hampir retak dek suara garau plus suara aku yang ayu bergabung kita bedekah-dekah. Padahal tak lawak mana pun. 

Tapi best ah kawan dengan dia. Dia terima aku seadanya (ceewah ayat) Aku un terima dia dengan hati terbuka. Untuk pengetahuan engkau, dia ah yang buat aku tak bosan datang sekolah. Ada je benda dia nak sakat. Bila aku diam mula ah nak buat aku meghoyan cam pontianak. Haih --' tapi seriousely best kawan dengan dia. Yeah ~ I love you as my new friend :*

IKMAL HADI plus AINUL SYAFIQAH. Hewhew :D Kawan sampai mati :)