//Make Love Like Rainbow

Bonjour!
Annyeong !


Annyeong Rainbow(s) . Welcome to my Wonderland . I'm Farah Dini , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Khamsahamnida .



Tagboard
Leave Your Footprints Here !



YOUR CBOX CODE HERE !
Music
Sing - A - Song !



Credits
Big Claps


Template by Farah Dini
Basecodes by Nurul AtiQah
Edited by YOUR NAME
Header by Ira
Others:

-------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2011-2012 --------------------------------
Permulaan Sekolah.
ASSALAMUALAIKUM.


Bermula kehidupan sebagai pelajar sekolah SMK Bandar Tasik Kesuma. Yaa.. sebagai calon PMR juga. Yang bakal menduduki peperiksaan pada bulan sepuluh. Urgh. Memang tak sangka anak sulung daripada 3 orang beradik ni dah besar panjang. Kalau kahwin dah boleh pregnent bak kata orang tetua k. haha. Rindu blog kesayangan aku yang tak berapa nak cantik ni. Weheee xD kepunyaan aku pegi lantak aku nak cakap pe. Lu pi mati :p 


Permulaan sekolah yang sangat menyeronokkan. Dapat kelas baru, kengkawan baru, baju baru, beg baru, cikgu baru, pakwe baru. Eh ? Tipu je. manalah ada yang nak kat aku ni en. Hmm... Aku tak sempurna. k dah pi abaikan apa yang tak penting tu. Permulaan sekolah kau macam mana ? Permulaan sekolah bagi aku semuanya okay. Cuma ada sesetengah je yang tak menyeronokkan. Tapi, aku cuba kuatkan diri abaikan apa yang tak okay tuu. alhamdulillah, semua berjalan lancar dah. 

Cikgu masuk kelas tak henti-henti. Kira macam cikgu tu tetapi waktu betul. Memang takkan ada yang lambat sampai 20 minit cam dulu. Kita orang nak rest otak pun 20 minit rehat tujeh. Ohmakyay, memula nak sesuaikan diri tu memang memberontak gila. Rasa nak baling kayu bassball je kat muka cikgu tuu but dah seminggu cenggituh dah boleh follow. hehe xD Yelah, katanya last year sekolah kita orang yang ke-10 dalam hulu Langat. So, dorang nak naikkan lagi kedudukan tuu. Nak jadi no 1 kod.

Kami anak-anak murid ni terpaksa turuti dengan hati separuh tak rela. Hmmm ..,Tapi setakat ni belum ada yang buat tunjuk perasaan besaran dekat depan sekolah. Buat masa ni lah. Akan datang tak tahulah -.- Tapi.. Aku insyaallah tahun ni taknak buat hal. Akn cuba jadi murid yang terbilang dan cemerlang. Acewaaahh >.< (ayat) haha xD k lah. Harini tak banyak benda nak cerita. Nanti post lagi okay. Byebye :)